وبلاگ آقای ربات

روزمرگی‌های یک ربات قدیمی

دنبال کردن

برای دنبال کردن ابتدا وارد شوید.


نمیدونم چطوری

نمیدونم چطوری به این چرخه هدر دادن ساعتا و روزا پایان بدم. یعنی من اونقدر داغونم که نمیتونم ۵ دقیقه فقط کتاب بگیرم دستم؟ به جاش هم فقط وقت هدر میدم پای فیلم و بازی؟ خونه پرش مگه دو تا پیام سین کنم و جواب بدم، یا یه پست اینستاگرام …

روزمرگی در تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۰۱

اگه من داروساز بودم

یکی از رویاهایی که داشتم، دارم، خواهم داشت، داروسازیه. میرسم بهش حالا دیر یا زود. ولی اگر الان داروساز بودم. حتی مثلا تو بگو توی شرکت کیه این آقاهه، دکتر عبیدی، هم کار میکردم. تو بگو اصلا از ۶ صبح که پا میشدم، تا ۶۶ شب کار میکردم! ولی خب …

روزمرگی در تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
۴۱۷ پست ۸۷۰۴ بازدید ۷۵ روز فعالیت